… czyli jak wykonaliśmy reklamę musującej tabletki wykorzystując efekty specjalne
Kilka miesięcy temu spotkaliśmy się z zespołem w studio Non Stop Film Services Warszawa z grupy Ludwig. Wspólnie wykonaliśmy zdjęcia z efektami specjalnymi i musującą tabletką w roli głównej. Jako, że tabletka nie musuje jeśli nie ma kontaktu z cieczą, reżyser zdecydował, że myślą przewodnią będzie woda 💦
Jak wyprodukować dynamiczny packshot?
Na to pytanie musiał w ostatnim czasie odpowiedzieć Mieszko Socha Reżop i specjalista SFX oraz table top. Przygotował treatment, który obejmował ujęcia wykorzystujące efekty specjalne, ramię robotyczne BOLT od Motion Control Berlin oraz obiektyw LAOWA Pro2be, który otrzymaliśmy do testów od producenta.
Tutaj mamy dla Was ciekawostkę: fragment z naszych zdjęć znalazł się w oficjalnej reklamie obiektywu na kanale YouTube Laowa, jeśli jesteście ciekawi efektu to linkujemy ten materiał poniżej.
Wróćmy jednak do głównego wątku…
Efekty specjalne obejmowały nagrania pod wodą. Przygotowaliśmy akwarium oraz zbudowaną na drukarce 3D urządzenie do wytwarzania bąbelków.
Oświetlenie planu również było niemałym wyzwaniem ze względu na wysokie domknięcie przesłony obiektywu (powyżej T20) i wysoki klatkarz. Tutaj pomogło nam kilka jednostek światła MG1200 Bi-color LED od marki Godox.
W celu osiągnięcia oczekiwanego rezultatu zostało zbudowane i zaprogramowane urządzenie pneumatyczne popychające tabletkę, tak aby można było wprowadzić ją w kontrolowany ruch, który został idealnie zgrany z ruchem ramienia robotycznego.
Efekty specjalne i reklama produktowa – dlaczego idą w parze?
Reklama produktowa ma sprawiać, że widz pomyśli „chcę to kupić/zjeść/spróbować/przesterować/dowiedzieć się o tym więcej/ dotknąć/zobaczyć”. Ma poczuć się zaintrygowany i zaciekawiony, a w odpowiednim momencie życia poczuć, że ten produkt trafia w jego potrzebę.
Ciężki poranek? Osłabienie? Potrzeba nawodnienia? Na myśl przychodzi woda, ale sama, czysta? Czy może z musującą tabletką w środku?
Efekty specjalne sprawiają, że produkt żyje.
Dzięki mechatronice, automatyce i robotyce przedmioty są wprawiane w kontrolowany ruch i mogą na przykład lewitować, obracać się w powietrzu, dynamicznie zmieniać pozycję, formę i strukturę.
Wprawienie produktu w ruch sprawia, że ten ożywa, działa na zmysły i zapisuje się w klienckiej podświadomości jeszcze głębiej.
Solidny Partner w przyciąganiu uwagi Twojego Klienta
Jeśli szukasz zespołu do realizacji reklamy, porozmawiajmy o możliwościach wspólnej pracy. Zapraszamy do kontaktu!
- info@adbrain.pl
- +48 502 605 503
Zachęcamy także do odwiedzenia naszego profilu na Linkedin